miercuri, 5 septembrie 2012

Morcovi pentru iarna

Astazi la Reteta de Acasa va propun sa pregatim MORCOVII PENTRU IARNA. Cel mai usor, mai ales pentru cei care locuiesc la bloc si nu au pivnite sau beciuri unde sa-si pastreze toate legumele, fructele, muraturile, etc. este sa curatam morcovii si sa-i punem la congelator. Baietelul meu ma "ajuta"!


Ingrediente:

- morcovi proaspeti

Pasul 1 Reteta de acasa : MORCOVI PENTRU IARNA: Curatarea si pregatirea morcovilor pentru iarna

Spalam morcovii si apoi ii curatam de coaja prin radere sau taiere. Dupa aceea ii taiem in doua pe lungime si apoi pe latime. Daca ii folosim pentru supa de pui sau de gaina atunci ii taiem ca in imaginea de mai jos. Daca ii pregatim pentru ciorbe, pilaf, etc ii radem marunt.



Pasul 2 Reteta de acasa: MORCOVI PENTRU IARNA: Punerea morcovilor la congelator
Dupa ce morcovii au fost taiati ii punem in pungi. In fiecare punga punem 4 sau 5 morcovi, cam cat folosim la o supa. Eu mi-am facut unele pachetele mai mici, pentru o supa mai mica si altele mai mari pentru cand fac o oala mare de supa. Dupa ce i-am pus in pungi, le innodam si taiem partea de punga ce a ramas si ii punem la congelator. La iarna, cand vrem sa facem o supa de gaina, scoatem o punguta de morcovi din congelator si ii punem direct in oala. Gasiti reteta de Supa de Pui aici.



  Pofta Buna la Reteta de acasa:
 MORCOVI PENTRU IARNA  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu