marți, 9 aprilie 2013

Vopsitul Oualor de Pasti

Timpul trece foarte repede si iata ca mai este putin si trebuie sa ne pregatim de marea sarbatoare a Pastelui.  Acest moment al Invierii Domnului nostru Iisus Hristos il sarbatorim cu multa bucurie in suflet si cu mesele imbelsugate. Unul dintre simbolurile Pastelui este Vopsitul Oualor de Pasti. Acest lucru se poate face in multe feluri: oua vopsite in multe culori, oua vopsite cu foi de ceapa, oua incondeiate, etc. Iata cum putem vopsi ouale intr-un mod foarte simplu si usor!


Puneti ouale la fiert in apa la foc mic. Mare atentie insa: NU puneti sare in apa in care fierb ouale caci in acest caz ouale nu se vor mai vopsi foarte bine; vopseaua nu se va mai prinde de oua.

In timp ce ouale fierb incet, noi pregatim vopseaua: in borcane curate dizolvam vopseaua pentru oua, iar cand acestea sunt fierte bine, le vopsim in diferite culori. sau putem sa vopsim ouale de Pasti folosind foile de ceapa. Modul de vopsire al oualor cu foi de ceapa il gasiti aici.

Iata cum le-am vopsit eu: dupa ce le-am scos din vopseaua fierbinte, le-am pus pe servetele de bucatarie sa se usuce iar apoi, cand le-am terminat pe toate de vopsit, am luat o foaie cu resturi de la abtibilduri; de exemplu partea de culoare roz din imaginea urmatoare care ramane dupa dezlipirea abtibildurilor. 

Dupa ce fetita mea lipise abtibildurile pe diferite carti sau la ora de abilitati practice, marginile si bucatelele de autocolant dintre abtibilduri mi-au fost de mare ajutor pentru decorarea oualor de Pasti. Am taiat bucatele aceste particele de autocolant si le-am lipit pe oua. Iata ce a iesit:



Spor la bucatarit si la Vopsitul Oualor de Pasti!

Hristos a inviat!

Paste fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu