vineri, 19 aprilie 2013

Ornamente pentru Tort



Ornatul tortului reprezinta momentul cel mai frumos pentru orice gospodina. Dupa ce blatul de tort este copt (vezi reteta pentru blat de tort aici) si crema este pregatita, nu ne mai ramane decat sa taiem blatul de tort, sa-l insiropam si sa-i punem crema. Apoi il ornam.
Iata cum puteti face Ornamente pentru tort intr-un mod foarte original, simplu si deosebit :


Ingrediente:

- ciocolata de menaj

Pasul 1 Reteta de acasa : ORNAMENTE PENTRU TORT Topirea ciocolatei pentru ornamente pentru tort
Puneti pe foc o oala cu apa. Intr-un vas mai mic (tot de metal, si care se poate sprijini pe oala cu apa, fara sa atinga apa) puneti ciocolata de menaj rupta bucatele.


Puneti vasul pe oala cu apa cand aceasta fierbe si amestecati pana cand se topeste toata ciocolata.
                                                  


   
Pasul 2 Reteta de acasa :  ORNAMENTE PENTRU TORT Realizarea ornamentelor pentru tort
Pe hartie de copt puneti cu lingura ciocolata topita sub diferite forme. Eu am luat ciocolata in lingura si am turnat-o pe hartie scuturand lingura usor si creind astfel betisoare si firicele de ciocolata. Puneti apoi hartia de copt la rece pentru ca ciocolata sa se intareasca. Iata cateva exemple :







Pasul 3 Reteta de acasa :  ORNAMENTE PENTRU TORT Decorarea tortului cu ornamente de tort
Dupa ce ciocolata s-a intarit si crema a fost pus ape tort, incepem decorarea tortului. Iata cum am decorat tortul pe care l-am facut de ziua baietelului meu saptamana trecuta cand a implinit 2 ani.





Pofta Buna la Reteta de acasa : 
ORNAMENTE PENTRU TORT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu