marți, 13 ianuarie 2015

Prajitura cu Biscuiti

Astazi la Reteta de Acasa va prezint reteta unei prajituri care are la baza biscuiti simpli,  crema de ciocolata si crema de vanilie. Se numeste Prajitura cu Biscuiti. Este o prajitura care se face in 15 minute fara coacere. Este foarte pufoasa si moale, singura problema este ca ... se termina mult prea repede! 



Ingrediente:

-       -  500 gr. Biscuiti simpli

Pentru Crema de vanilie:
-      -   500 ml frisca lichida
-      -   350 ml lapte rece
-      -   1 plic de budinca de vanilie care se prepara la rece (eu am folosit Crem Ole de vanilie)

Pentru Crema de ciocolata:
-       -  250 ml lapte rece
-       -  1 plic crema de ciocolata (eu am folosit crema de la Dr Oetker)
-       -  2 linguri zahar pudra

Pentru sirop:
-       -  1 lingura zahar pudra
-       -  ½ lingurita esenta de rom

Pasul 1 Reteta de acasa : PRAJITURA CU BISCUITI: Prepararea cremei
Intr-un vas pentru mixer punem frisca lichida rece, laptele rece si continutul unui plic de budinca de vanilie care se prepara la rece. Eu am folosit Crem Ole de Vanilie. Amestecam cu mixerul pana se formeaza crema. 



  
Pasul 2 Reteta de acasa :  PRAJITURA CU BISCUITI : Realizarea prajiturii

Intr-o forma dreptunghiulara punem folie de plastic. 

Asezam un strat de biscuiti. 



Intr-o cana cu apa punem 1 lingura de zahar pudra si putina esenta de rom si amestecam. Dupa ce am asezat primul strat de biscuiti punem cu lingurita cate putin sirop pe fiecare biscuit, dar nu foarte mult caci se vor inmuia prea tare. 

Apoi punem un strat de crema. Dupa ce am intins crema, mai punem un strat de biscuiti si ii insiropam si pe ei. Apoi iarasi crema si tot asa pana vom avea 4 straturi de biscuiti. Ultimul strat de biscuiti va fi insiropat foarte putin. Dam prajitura la frigider.

Intr-un vas pentru mixer punem praful dintr-un plic de crema de ciocolata, 2 linguri de zahar pudra si 250 ml lapte rece si se amesteca cu mixerul.


Apoi scoatem prajitura din frigider si o intoarcem pe un platou. Luam folia de plastic deoparte si intindem deasupra crema de ciocolata in strat uniform. Peste crema de ciocolata eu am presarat niste biscuiti macinati.
Apoi dam prajitura la rece pentru cel putin o ora.







Pofta Buna la Reteta de acasa : 
PRAJITURA CU BISCUITI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu