marți, 23 septembrie 2014

Biscuiti Fragezi

Astazi va prezint o reteta de biscuiti foarte fragezi, reteta pe care am mai postat-o, diferenta fiind ca acum am taiat Biscuitii in diferite alte modele si am folosit si cateva picaturi de colorant alimentar. 







Ingrediente:
-         1 margarina
-         150 g zahar
-         1 ou
-         350 g faina
-         1 praf de copt
-         1 lingura de cacao
-     colorant alimentar


Pasul I: BISCUITI FRAGEZI: pregatirea aluatului pentru Biscuiti fragezi

      Intr-un castron punem margarina, apoi oul si zaharul si amestecam pana se omogenizeaza. Apoi punem praful de copt. Apoi impartim compozitia in doua, trei sau patru parti egale, in functie de cate culori de aluat vrem sa facem. Asa impartim si faina.
      Punem si faina si o incorporam si apoi modelam aluatul. Eu am facut patru culori.

Pasul II: BISCUITI FRAGEZI: modelarea biscuitilor fragezi
         Iata cum am realizat cativa flurasi:








Apoi am taiat doua bucatele si leam lipit, intinzandu-le putin cu sucitorul. 

Iata si alte modele:









  
Pofta buna la: BISCUITI FRAGEZI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu