sâmbătă, 2 aprilie 2016

Tort de Clatite cu Nutella

Pentru ca e weekend si avem pofta de ceva dulce, haideti sa facem ceva rapid, gustos si dulce! Va invit sa facem un Tort de Clatite cu Nutella. Partea buna la acest tort este ca nu trebuie sa-l lasam la frigider ca pe majoritatea celorlalte torturi, ci il putem savura imediat ce l-am facut! 




Ingrediente:
- 500 gr faina alba
- 1 lingurita zahar
- un varf cutit de sare
- 1 lingurita ulei
- apa minerala

Pentru umplutura:
- Ciocolata Nutella
Pasul I: Reteta de acasa: Tort de Clatite cu Nutella: prepararea clatitelor

Intr-un castron punem faina, uleiul, zaharul, putina sare si 200 ml apa minerala. Amestecam si apoi mai adaugam apa minerala si amestecam pana obtinem un aluat de consistenta unei smantani mai subtiri. 


Apoi intr-o tigaie, punem o lingurita de ulei si turnam un polonic din aluatul de clatite. Coacem clatita pe o parte si apoi o intoarcem si pe partea cealalta. Coacem in acelasi fel si celelalte clatite pana terminam aluatul. Eu am pus 10 clatite la tortul de clatite.


Pasul II: Reteta de acasa: Tort de Clatite cu Nutella: Realizarea Tortului de Clatite cu Nutella

Punem o lingurita de ciocolata Nutella pe prima clatita si o intindem cu un cutit, apoi punem peste ea o alta clatita pe care o ungem cu ciocolata si tot asa pana terminam toate clatitele. Din ultima parte de aluat am facut mai multe mini clatite, de fapt niste bulinute pe care le-am pus deasupra tortului la sfarsit.







Pofta buna la Tort de Clatite cu Nutella!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu