joi, 16 aprilie 2015

Pizza Flory

Pizza este una dintre cele mai populare feluri de mancare. Exista numeroase retete de pizza, de la cele cu aluat dospit cu drojdie sau fara, cu aluat din felii de paine inmuite in lapte, cu aluat din comert, si multe altele. In continuare va prezint o reteta excelenta de pizza de casa, reteta pe care am primit-o de la Doamna Flory (kinetoterapeuta mea) si tocmai de aceea am numit-o Pizza Flory. Aceasta pizza este nu numai gustoasa ci si foarte practica, deoarece se prepara foarte repede nemaifiind nevoie sa stam cu mainile in faina ca sa framantam aluatul pentru pizza. 





Ingrediente:

Pentru aluat:- 3 oua
- faina
- 1 pahar apa minerala

Pentru umplutura:
- sunca, masline, rosii cherry, carnaciori, ciuperci, salam, cascaval, boabe de porumb, ardei gras, ceapa, etc. in functie de preferintele fiecaruia

Pasul 1 Reteta de acasa :  PIZZA FLORY: Prepararea aluatului de pizza

In primul rand, pregatim ingredientele pentru pizza Flory. Taiem sunca feliute iar carnaciorii bucatele mici. Rosiile, maslinele si ciupercile sunt taiate si ele feliute subtiri; la fel si celelalte ingrediente pe care doriti sa le folositi. Cascavalul trebuie ras pe razitoarea mica. 










   
Pasul 2 Reteta de acasa :  PIZZA FLORY: Prepararea aluatului de pizza
Pentru aluatul de pizza, punem intr-un castron faina (cantitatea depinde de marimea pizzei pe care o pregatim). Eu am pus aproximativ 300 grame de faina alba. Am adaugat 3 oua, fara a separa albusul de galbenus. Am amestecat si apoi am adaugat apa minerala (aproximativ o cana) pana cand am obtinut un aluat similar cu cel de clatite, dar putin mai gros, ca o smantana care curge. 



Amestecam si apoi turnam aluatul intr-o tava de cuptor pe hartie de copt. Presaram putin cascaval ras si eventual putin sos de rosii. Apoi punem ingredientele dorite: sunca, masline, rosioare, porumb, ceapa, ardei gras, etc etc.






Apoi dam tava la cuptor la foc potrivit. Dupa 10 - 12 minute ne uitam daca s-a copt, ridicand putin un colt al pizzei. Daca a capatat putina culoare aurie, inseamna ca pizza este gata si poate fi scoasa din cuptor. 







Pofta Buna la Reteta de acasa : 
 PIZZA FLORY !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu