miercuri, 10 iulie 2013

Tort Rapid

Astazi este ziua de nastere a fetitei mele si de aceea va prezint reteta unui Tort Rapid. Dupa cum ii spune si numele, se face foarte repede. Blat de tort, crema, frisca si fructe. Eu am ales zmeura si rozincine, dar puteti folosi orice fel de fructe.


Ingrediente:

Pentru blatul de tort gasiti reteta detaliata si ingredientele aici.

Pentru decor: un plic de crema de ciocolata, o cutie de frisca naturala de 500 ml si fructe.

Pasul 1 Reteta de acasa : TORT RAPID: Prepararea blatului si a cremei

In primul rand, pregatiti blatul de tort. Eu am facut blat de tort cu cacao de data aceasta. Apoi, dupa ce blatul este gata, s-a racit il taiem in doua sau trei parti egale. Dupa aceea, pregatim crema. Astazi am folosit un plic de crema cu gust de ciocolata, care se prepara foarte repede, cu lapte rece.


Am insiropat putin blatul (un sirop facut dintr-o cana de apa in care am pus 2 linguri de zahar si putina esenta de rom).

Apoi am pus crema pe primul blat, iar dupa ce am intins-o am pus al doilea blat si tot asa.


   
Pasul 2 Reteta de acasa :  TORT RAPID : Decorarea tortului rapid

Pentru decor am folosit o cutie de frisca Hulala cu care am "imbracat" tortul si apoi l-am decorat cu zmeura si rozincine de la bunica din gradina!






Fratiorul sarbatoritei l-a gustat primul! Yammy!


Pofta Buna la Reteta de acasa : 
TORT RAPID!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu