luni, 14 octombrie 2019

Gogosele din doua ingrediente

De curand am descoperit o reteta extraordinara si vreau sa v-o impartasesc si voua. Este vorba despre Gogoșele din doua ingrediente. Da, ati citit bine, amestecati doar doua ingrediente si obtineti niste gogosele foarte gustoase. FĂRĂ ou, lapte, praf de copt, drojdie si timp de dospit. Daca sunteti curiosi cum se fac aceste minunate gogosi, iata pasii foarte simpli.


Ingrediente:

- 200 ml frisca lichida (eu am folosit Hulala)
- 200 gr faina alba


Pasul 1 Reteta de acasa : GOGOSELE DIN DOUA INGREDIENTE: Pregatirea aluatului pentru gogosi

Intr-un castron punem frisca lichida si apoi adaugam faina treptat si amestecam pana cand obtinem un aluat pe care sa il putem intinde pe blatul de lucru. Daca doriti, inainte de a pune faina, puteti adauga si doua picaturi de esenta de vanilie sau rom. Punem aluatul pe blatul de lucru sau pe masa pe putina faina si il intindem foarte subtire. Taiem gogoselele in orice forma: cu paharul, cu cutitul sau alte forme. 

Pasul 2 Reteta de acasa : GOGOSELE DIN DOUA INGREDIENTE: Prajirea gogosilor

Punem o cratita cu ulei pe foc si cand uleiul este incins, punem gogoselele la prajit. Cand s-au rumenit pe o parte le intoarcem pe cealalta dupa care le scoatem pe o farfurie pe care am pus servetele de bucatarie pentru a se imbiba uleiul. Apoi le pudram cu zahar vanilat sau zahar pudra simplu. Sfatul meu este sa faceti doua portii, caci vor disparea de pe farfurie foarte repede! 


Pofta buna la GOGOSELE DIN DOUA INGREDIENTE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu